Aukro Berani Zlín. Klub představil nového sponzora, název i logo

Foto: hokej.zlin.cz

Vedení Zlína dnes na mimořádné tiskové konferenci představilo nového generálního partnera, stala se jím společnost Aukro. Ševci zároveň představili nové logo, jehož dominantou je beraní hlava, a také nový název. V novém extraligovém ročníku 2017-18 budou vystupovat pod Aukro Berani Zlín.

Fanshop

Spolupráce s novým generálním partnerem byla uzavřena na jednu sezonu s možností roční opce. „Jedná se o zásadní ekonomický a marketingový krok ze strany nového managementu a majitelů klubu. Jsem moc rád, že jsme dospěli ke vzájemné dohodě, která bude ku prospěchu obou stran a směřuje k finanční stabilitě zlínského hokeje,“ pokyvuje nový generální manažer klubu Martin Hosták.

Do loga zlínského klubu se po více než patnácti letech vrací beran

PSG Zlín je minulostí, moravský klub bude v nové sezoně Tipsport extraligy vystupovat pod názvem Aukro Berani Zlín. „Ve změně názvu klubu je začleněn nový generální partner a jeho součástí bude v příštích letech vždy slovní spojení Berani Zlín. Na tom jsme se jednohlasně shodli také se zástupci Aukra,“ přibližuje bývalý útočník, který ve Zlíně přesně před měsícem nastoupil do funkce.

„Aukro má své kořeny ve Zlíně a je na to náležitě hrdé. I proto jsme se rozhodli stát generálním partnerem zdejšího hokejového klubu,“ hlásí zakladatel společnosti Aukro Václav Liška s tím, že do loga klubu se po více než patnácti letech vrací beran. „Stejně jako chceme podporovat místní tradiční prodejce po celém Česku, i tady jsme chtěli podpořit lokální značku. Návrat berana do názvu jsme uvítali.“

„Jsem moc rád, že jsme dospěli ke vzájemné dohodě, která bude ku prospěchu obou stran a směřuje k finanční stabilitě zlínského hokeje.“

Zlín mění logo po devíti letech, a to zásadně. „Nové logo vzniklo ve spolupráci s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně. Na novém logotypu jsme společně pracovali od začátku kalendářního roku a cílem bylo vytvořit logo splňující moderní parametry, které bude dominantou nejen zlínského dresu pro nadcházející sezony,“ říká k tvorbě nového loga marketingový manažer Beranů Tomáš Melzer.

Už přípravná utkání sehrají ševci v nových žlutých dresech s novým logem, které budou bez reklam. S výjimkou generálního partnera. „Představené logo a název jsou jen začátkem změn, které veřejnost postupně zaregistruje v souvislosti se zlínským hokejem. Klub nyní pracuje na všech dalších administrativních i viditelných změnách v souvislosti s novým logem,“ doplňuje Martin Hosták.

Autor: hokej.zlin.cz

Share on Google+

RSS | Kontakt | Podmínky užití | Reklama - © Copyright: BPA sport marketing a.s. & eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz