APK potvrdila marketingového partnera pro příští sezonu, představenstvo rezignovalo

10. květen 2012 03:00 | ČTK , hokej.cz

Marketingovým partnerem hokejové extraligy bude i v příští sezoně společnost BPA. Valná hromada Asociace profesionálních klubů ledního hokeje (APK LH) dnes potvrdila, že s ní dodrží platnou smlouvu.

Kontrakt bude uzavřen s jednotlivými kluby, a to za stejných podmínek, jako v uplynulém ročníku. Garantem smlouvy bude i Český svaz ledního hokeje (ČSLH), který bude od 1. června řídit nejvyšší soutěž místo APK LH.

Po nadcházejícím ročníku dlouhodobý kontrakt s BPA končí. Pro sezony 2013 až 2018 usilují o spolupráci s extraligou společnosti Goram/Pragosport. Valná hromada APK pověřila představenstvo, aby okamžitě po obdržení návrhu od tohoto zájemce seznámilo s jeho nabídkou kluby a vyžádalo si jejich stanovisko.

Na základě jejich vyjádření bude buď návrh společností přijat, nebo bude nabídkové řízení zrušeno a APK bude znovu jednat i s dalšími zájemci.

Goram a Pragosport již dříve nabídly klubům 725 milionů korun za pět let, dalších 150 milionů korun plánují investovat do propagace extraligy a jejích partnerů. Celkové plnění smlouvy by činilo 875 milionů korun. Prezident APK Ladislav Blažek koncem dubna uvedl, že nabídka je časově omezená do 30. června.

APK se zabývala také arbitrážním řízením s BPA kvůli nezaplaceným splátkám za březen a duben tohoto roku, přičemž valná hromada souhlasila, aby marketingová společnost zaplatila splátku pouze třinácti klubům. Plzeň, která podle BPA porušila loterijní zákon propagací sázkové kanceláře Bet-at-home, bude o své části plnění s BPA jednat přímo.

Představenstvo APK v čele s prezidentem Blažkem a viceprezidentem Markem Chmielem rezignovalo. Funkce budou všichni jeho členové vykonávat do 29. května, kdy valná hromada APK zvolí nové představenstvo.

Extraliga Hokejové dění mimo šampionát