Porota

  • Videa je možné do soutěže přihlásit prostřednictvím těchto webových – sekce „Přihlásit video“.
  • Zveřejnění videí, TOP 10: do 15. května 2018
  • Vyhlášení: do 25. května 2018
  • Jednotlivá videa bude hodnotit 9-členná porota, krátké představení jejích členů naleznete níže.
 

Dominik Hrodek

Chief Marketing Officer, Deloitte Legal Dominik Hrodek je marketingový konzultant a Chief Marketing Officer Deloitte Legal. Má dlouholeté zkušenosti v oblasti reklamní a marketingové komunikace i médií. Působil ve vedení mezinárodních komunikačních agentur OgilvyOne a OgilvyInteractive nebo české Dark Side, byl zástupce šéfredaktora týdeníku Strategie ve vydavatelství Mladá fronta. Vedle toho dříve aktivní hráč hokeje. Je specialistou na obsahový marketing, vytvořil řadu významných projektů. Jako duchovní otec stojí za datově žurnalistickým projektem Česko v datech, který byl mnohonásobně oceněn v Česku i v zahraničí.

Radek Macháček

Projektový manažer Hokejka TV Bývalý zástupce šéfredaktora a komentátor TV Prima, dramaturgie projektů Euro 2008, Premier League a Liga mistrů na Prima Cool. Šéfredaktor Sport 5, komentátor Sport 1 – La Liga, turnaje ATP 500, Série A a aktuálně komentátor HokejkaTV/Tipsport extraliga, DHL EJ. Vedoucí projektu HokejkaTV v BPA sport marketing a.s.

Adam Nenadál

Zástupce šéfredaktora Deníku Sport Dlouholetý prvoligový basketbalista s detailním přehledem o dění v NBA se specializuje na oblast marketingu a zejména právě videoobsah na isport.cz. Vedl sportovní oddělení v Lidových novinách, kde později působil také jako šéfeditor.

Petr Nitsche

vedoucí hokejového oddělení BPA sport marketing a.s. V agentuře, která je výhradním marketingovým partnerem českého hokeje či ankety Sportovec roku, a jež vlastní weby hokej.cz a NHL.cz, působí od roku 2004. Sport je jeho celoživotní vášní a k práci v oblasti sportovního marketingu směřoval i vystudováním oboru Management tělesné výchovy a sportu na FTVS.

Jan Polák

Account Director Ipsos Marketing Honza vystudoval magisterský obor Fakulty Tělesné Výchovy a Sportu na Univerzitě Karově. Vztah ke sportu je tedy „zaručen“… Marketingovému výzkumu se věnuje téměř 25 let. Původně pracoval v české výzkumné agentuře Tambor, která přešla v roce 2007 pod mezinárodní výzkumnou společnost Ipsos (zastoupena v 88 zemích světa). Kromě péče o velké klienty pomáhá vyvíjet nové produkty a zkoumá spotřebitelské nákupní zvyklosti především v oblasti moderních nákupních formátů (obchodních center a on-line prodeje).

Kateřina Straková

Redaktorka MediaGuru.cz Už sedmým rokem píše o marketingu a reklamě pro oborový server MediaGuru.cz. Předtím pracovala pro švýcarskou nadaci Etoile d´Azur, zkušenosti má také z diplomacie. Vystudovala českou a francouzskou filologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze.

Josef Tomáš

Dramaturg ČT sport (informace budou doplněny)

Alan Záruba

Kreativní ředitel skupiny Nova Alan Záruba má téměř 20 let zkušeností z oblasti grafického designu a vizuální komunikace. Věnuje se rovněž TV grafice, typografii, odborné pedagogické, publikační, kurátorské a nakladatelské činnosti. V oblasti televizní grafiky působí od roku 2006, nejdříve jako vedoucí designér ve veřejnoprávní televizi a poslední 2 roky jako Art Director zpravodajství a publicistiky v TV Nova. Zde řídil v uplynulých měsících projekt realizace kompletní vizuální proměny Televizních novin a dalších publicistických pořadů.