Výhercem ankety Ledová klapka 2018 je VHK ROBE Vsetín!

Do prvního ročníku Ledové klapky, ocenění pro nejlepší hokejové video vztahující se k sezoně 2017/2018, se přihlásilo 23 klubů/týmů a o umístění bojovalo 39 videí.

Odborná porota vybrala tato tři videa, která získají ocenění:

  • 1. VHK Vsetín – Tací sa nerodí na rovině. Oficiální klip VHK ROBE Vsetín k sezoně 2017/2018
  • 2. HC Meteor Třemošná – Život v Meteoru Třemošná. Dospívání malého hokejisty v dospělého otce
  • 3. BK Mladá Boleslav – Je lepší být u toho. Sezonní spot, který láká fanoušky na stadion

Všichni tři získají trofej Ledová klapka 2018 a poukaz na audio/video příslušenství v hodnotě 20, 10 a 5 tisíc korun. Ocenění a poukazy budou výhercům předány v rámci 50. ročníku ankety Zlatá hokejka, kterou bude hostit Forum Karlín v úterý 19. června 2018 mimo přímý přenos. Zlatou hokejku můžete sledovat 19. 6. 2018 na ČT1 od 20,55 hodin.

Porota se s fanoušky shodla v celkovém prvenství, v hlasování zvítězil VHK Vsetín se svým Oficiálním klipem se 772 hlasy! Druhou příčku obsadil ČEZ Motor České Budějovice se 434 hlasy za video Intro play-off 2018 a třetí místo získaly Rytíři Kladno za video Návrat krále s 309 hlasy. Děkujeme moc všem, kteří se do hlasování zapojili.

Celkovým vítězem je VHK ROBE Vsetín, zeptali jsme se Daniela Toboly, jednatele klubu, který video do soutěže registroval. Co na ocenění a celkové prvenství říká?

Ocenění se velmi vážíme a jsme za něj rádi. Rozhodně jsme v době, kdy jsme s autory, kteří mají klip na svědomí, nepočítali s nějakým možným oceněním. Klip byl určen především pro naše fanoušky.

Jak video vůbec vznikalo? Kdo se na videu a nápadu podílel?

Byli jsme osloveni režisérem Jiřím Novotným, muzikantem a skladatelem Petrem Kubelíkem, kteří jsou zároveň fanoušci našeho klubu, zda bychom neměli zájem natočit hezké a motivační krátké video z valašského prostředí. Slovo dalo slovo a podařilo se společné dílo. Krásná valašská krajina a atmosféru klipu dodala i upravena vsetínská hokejová hymna a v neposlední řadě nenapodobitelný hlas pravého „Valacha“ Františka Segrada. Musím uznat, že klip se povedl a rád se na něj podívám i nyní. Má to hodně pozitivní atmosféru, dokáže správně naladit :-).

Máte v plánu se i v příštím ročníku poprat o další výhru s ostatními kluby/týmy?

Video na novou sezonu máme v plánu, laťka je hodně vysoko, ale rozhodně něco vymyslíme a pro fanoušky opět něco připravíme.

Děkujeme i porotcům, kteří se svědomitě do hlasování zapojili. Jaký oni mají pohled na vítězná videa nebo jak vůbec hlasovali?

Tomáš Josef, ČT sport

1. VHK Vsetín: Skvělá atmosféra – Valašsko jako vymalované, velmi připomínající slavná léta vsetínského hokeje. Adekvátní, výtečný voicover. Výborný střih, profesionální dramaturgie. Z tohoto klipu mě v tom nejlepším slova smyslu naskakuje husí kůže…:) Zcela „čistý“ klip pro TOP slavnostní příležitosti.

2. Do play-off společně za Žďár: tady si ve vzájemném souladu podaly ruce dva základní momenty – znamenitý nápad + skvělá relizace. Těžko něco zásadního vytknout…snad bych byl jen trochu zdrženlivější v těch zrychlovačkách-není pro ně důvod. Ale jinak SKVĚLÁ práce.

3. BK Mladá Boleslav: Zde platí totéž, co jsem uvedl na adresu žďárského klipu – super nápad výborně zrealizovaný. Velmi dobře (=vtipně) vysvětleno, proč nesedět doma u televize, ale vyrazit přímo na stadión. Ta závěrečná obrazová sekvence u popelnice mě vážně dostala…:-)

Petr Nitsche, BPA sport marketing a.s.

Kvůli technickým potížím při registraci naše hodnocení ještě obohatila tvorba chomutovských Pirátů, která nepochybně patří v českých podmínkách k nadprůměru a osobně se mi hodně líbil projekt jako takový i reportáž Piráti pro nemocnici. V mém žebříčku skončili těsně pod stupni vítězů. Při určení třech nejlepších kousků na mne nejvíce zapůsobilo video Komety, Třemošné a Vsetína. Kometa hraje prim na ledě, ale i mimo led v práci s fanoušky, mohou stavět na patriotismu a velké sounáležitosti celého regionu, a umí toho využít i v precizní videotvorbě. Video Třemošné ve mne dokázalo vytvořit nejvíce emocí, pěkný příběh, možná ne tak precizní technické zpracování, ale po zhlédnutí si odnášíte dojem, že jestli někde hokejově vyrůst a být součástí hokejové rodiny, tak právě v Třemošné. Vsetín krásně využil místních reálií, k dokonalosti snad jen lepší práce se záběry z utkání a přenesení emocí ze stadionu, jinak pěkná práce. Velmi oceňuji všechna zbylá videa, jež se do druhého kola prosadila, jen tak dál. Stanovená pravidla stopáží nesplnil dokument Havířova – Den s Markem Sikorou, ale i toto video si zaslouží vyzdvihnout. Moc se mi líbilo.

Radek Macháček, Hokejka TV

Můj favorit se do finálové desítky nedostal, ale další videa ano. Na první místo jsem nakonec vybral příspěvek Jak dospívá hokejista, který ukazuje, že hokejový život nikdy nekončí. Česko je zemí, kde se hokejové geny dobře dědí. Dobrý nápad malého regionálního klubu, který se zaměřuje hlavně na práci s mládeží, jak ještě více podpořit náborové kampaně. O tom, že hokej je lepší vidět na živo, nikdo nepochybuje, druhá příčka za mě, patří videu Je lepší být u toho. Oceňuji především vtip a humor tohoto videa. Na třetí místo jsem poslal oficiální klip VHK ROBE Vsetín, které u mě zabodovalo především kvalitou zpracování, nechybí emoce, originalita.

Adam Nenadál, deník Sport

1. VHK Vsetín / oficiální klip VHK ROBE Vsetín k sezóně 2017/2018: Vynikající nápad, stoprocentně profesionální zpracování. Unikátní propojení místní geografie s hokejovou tématikou – pro mě bezkonkurenčně nejlepší video soutěže. A v porovnání s ostatními soutěžícími kvituji i adekvátní stopáž.

2. SKLH Žďár nad Sázavou / Plameny jdou do play-off společně za Žďár: Oceňuji perfektní nápad, který nesrazilo ani produkčně poměrně náročné zpracování. Skvělá práce, skvělé herecké výkony hokejistů.

3. ČEZ Motor ČB / Intro play-off 2018: Nejlepší z podobně zaměřených „burcujících“ videí. Motor si mě získal díky hereckým výkonům všech protagonistů a díky nápaditému střídání exteriérů a interiérů. Opět kvituji adekvátní stopáž.

Kateřina Straková, MediaGuru.cz

Video VHK Vsetín vykazuje vysokou kvalitu v produkci, jsou z něj cítit silné emoce, a navíc je zde velmi dobře podtržen lokální ráz. Prostě dobrá práce, na kterou se člověk rád podívá. U dalších dvou oceňuji schopnost podívat se na hokej neotřelým způsobem.

Alan Záruba, skupina Nova

1. Motor České Budějovice – perfektní zpracování, přirozeně zakomponované reakce a dobrý copywriting, skvělá kamera

2. Mladá Boleslav – ale těsně, ten spot je skvěle vymyšlený

3. Dukla Jihlava – ate ta již s odstupem

Pořadatelem soutěže je BPA sport marketing a.s., marketingový partner českého hokeje a vlastník webových stránek Hokej.cz Více informací o porotě a soutěži najdete na www.ledovaklapka.cz