Motor trhá rekordy. Prodejem permanentek stíhá Pardubice i Brno

Foto: Pavel Kacerovský, hcmotor.cz

3. srpna 2015, 10:20

Marek Hedbávný

Je 3. srpna 2015. Některé prvoligové týmy s prodejem permanentek ještě ani nezačaly, jiné pak počítají zájemce v řádu desítek, maximálně stovek. To České Budějovice mají zcela jiné starosti, velmi příjemné. Zájem o celosezonní vstupenky tam totiž trhá rekordy!

Fanshop

Již uprostřed letních prázdnin jich mají prodáno více než za celou loňskou sezonu, a to přitom došlo k mírnému zdražení. Motor navíc v letošním přípravném období neodehrál ještě ani jeden domácí zápas! „Rádi bychom dosáhli na počet 3 500 permanentkářů. To by bylo číslo, na které u nás dosáhnou snad jen Pardubice či brněnská Kometa. Ty však hrají o poznání kvalitnější soutěž,“ uvedl pro oficiální klubové stránky Stanislav Bednařík, generální manažer Jihočechů.

Z dosavadního průběhu prodeje vstupenek je pochopitelně nadšený i Roman Turek, jeden z hlavních strůjců záchrany českobudějovického hokeje z léta 2013. „To, co předvádí naši nejvěrnější fandové, je prostě neuvěřitelné. Věřili jsme, že po úspěšné sezoně jejich zájem vzroste, ale tohle předčilo všechna naše očekávání,“ řekl pro hcmotor.cz.

Kdo si již permanentku na zápasy Motoru zakoupil, tak rozhodně neprohloupí, ačkoliv je její cena na první ligu poměrně vysoká (3 000 Kč do I. kategorie). Její součástí jsou však i zápasy play off a případné baráže. Krom toho se mohou českobudějovičtí příznivci těšit na novou multimediální kostku. Ta divácký komfort v Budvar Aréně ještě navýší.

 „To, co předvádí naši nejvěrnější fandové, je prostě neuvěřitelné."

Marketingovou novinkou je i prémiový KLUB 1928. Za cenu deset tisíc korun českých mají členové zajištěno vlastní místo na stadionu, rychlý přístup k občerstvení (plus kupóny na nápoj a klobásu), exkluzivní suvenýry (v ceně speciální dres i šála) a v neposlední řadě možnost účastnit se akcí s hráči Motoru. S podobným nápadem letos přišla i pražská Slavia, jež nabízí členství hned ve dvou klubech – Bílém a Červeném. Dražší z nich, Červený, dokonce skýtá možnost tréninku za účasti vybraných hráčů a pod vedením trenérů A-mužstva. Případní zájemci však musí podpořit svůj milovaný tým 15 000 Kč.

Vůbec prvním celkem ze druhé nejvyšší soutěže, který se vydal touto marketingovou cestou, bylo loni Ústí nad Labem. Členy tamějšího Klubu HC Slovan patrioti jsou mimo jiné bývalí hokejisté a odchovanci Milan Hejduk s Martinem Štěpánkem.

Budou kroky Slovanu, Motoru a Slavie v budoucnu následovat i další prvoligové týmy?

RSS | Kontakt | Podmínky užití | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz