Hodonín má nové logo, změnil i klubový název

Foto: Jakub Formánek, shkmhodonin.cz

Druholigový nováček z Hodonína představil novou vizuální identitu, do příští sezony navíc vstoupí pod obměněným názvem SHKM Baník Hodonín.

Fanshop národního týmu

Mužský oddíl v SHKM Hodonín vznikl díky iniciativě dlouholetého extraligového obránce Martina Vyrůbalíka teprve v roce 2018, rychle si ale na svou stranu získal přízeň hodonínských fanoušků a letos na jaře vybojoval postup z kraje do 2. ligy.

Mezitím druhý hodonínský klub pod hlavičkou SHK Drtiči vedený předsedkyní Janou Gajošovou prodal druholigovou licenci do Vyškova, hodonínské týmy si totiž navzájem nechtěly konkurovat.

Zkrátka – je tu nová éra hokeje v Hodoníně.

„Už v osmdesátých letech se mezi fanoušky začalo říkat Jdeme na Baník."

A s tím souvisí i zmodernizovaná identita SHKM Baníku. „Už v osmdesátých letech se mezi fanoušky začalo říkat Jdeme na Baník, naši fanoušci tento pokřik používají dodnes. Jako Baník nás vnímají i všichni naši soupeři… Tohle vážně nebylo těžké rozhodování,“ objasňuje změny klubový šéf Karel Lidák. 

A klubové barvy? „Zelená a černá symbolizují nejslavnější léta hodonínského hokeje, na které bychom v Baníku chtěli navázat," říká Lidák pro web shkmhodonin.cz.

„Nová identita je odkazem na úspěšnou minulost a zároveň symbolizuje naši snahu vrátit Hodonín pevně na hokejovou mapu, a to nejen mezi dospělými, ale také v mládeži,“ přeje si Lidák.

RSS | Kontakt | Všeobecné obchodní podmínky a pravidla | Cookies | Nastavení soukromí | Ochrana osobních údajů | Sledování streamů | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz