#HokejDoma: Další cviky s Davidem Kämpfem na workoutovém hřišti

Seriál #HokejDoma: Trénuj jako hráči v NHL pokračuje i po rozvolnění situace, kdy se sportovci vrací ke kolektivnímu tréninku. Také v dalším díle zamíříte na workoutové hřiště s Davidem Kämpfem, útočníkem Chicago Blackhawks.

partneři českého hokeje

Třináctý díl situoval Kämpf specificky na bradla. Ta zaručují kromě jiného i zvětšený rozsah pohybu, kdy se hráč dostává do krajních pozic. „Jedná se opět o posilování vlastní váhou zaměřené na horní polovinu těla, především pletence ramenního, břišních i zádových svalů,“ říká manažer rozvoje ledního hokeje Slavomír Lener.

„Současně s tím jsou cviky náročné na stabilitu, obratnost, adaptaci na nezvyklou pozici (hlavou vzhůru), stabilizaci rovnováhy, výdrž a v neposlední řadě i na překonání strachu,“ doplňuje.

Na závěr si vyzkoušejte další challenge, která je poměrně obtížná. Jedná se o stoj na rukách na bradlech. Nemějte strach z neúspěšných pokusů. Ty určitě přijdou. Začněte nácvikem stojky na rukách nejdříve na zemi, nejlépe na měkké podložce, na žíněnce nebo na trávě. Cvičte nejdříve s dopomocí, později s oporou o zeď nebo žebřinu.

Až poté můžete zkusit přejít na nízká bradla, a to opět nejdříve s dopomocí, kterou časem odstraníte a bude fungovat jen jako záchrana a korekce těsně vedle cvičícího. Myslete na správné, rovné a pevné držení těla, neprohýbejte se v zádech a pravidelně dýchejte.

Postupně budete mírnit strach z polohy hlavou dolů, strach z pádů i občasné bolesti. Trénujte často a pravidelně, postupně si budete zvykat a zlepšovat se. Pokud jste unaveni, stojky vynechte.

Ukažte, jak trénujete doma i vy! Nahrajte video na sociální sítě a v popisku použijte hashtag #HokejDoma.

RSS | Kontakt | Podmínky užití | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz