Porota

  • Videa je možné do soutěže přihlásit prostřednictvím těchto webových – sekce „Přihlásit video“.
  • Zveřejnění videí, TOP 5: 24. – 31. května 2021
  • Vyhlášení vítězů: do 14. června 2021
  • Slavnostní předání cen vítězům: bude upřesněno
  • Jednotlivá videa bude hodnotit odborná porota

Členové odborné poroty

Simona Kubišová

Redaktorka a moderátorka iSport TV

hrodek Do redakce deníku Sport/iSport.cz nastoupila před více než pěti lety a rychle se stala hvězdou televizního týmu. Je autorkou a moderátorkou lifestylového pořadu Se Simonou na O2 TV Sport, který sleduje životy hokejistů i mimo ledovou plochu. Její tvář můžete vidět na iSport TV mimo jiné i v reportážích o fotbalu nebo MMA. Hokej ji fascinuje od dětství kvůli jeho rychlosti, údernosti a nečekaným zvratům.

Petr Nitsche

vedoucí hokejového oddělení BPA sport marketing a.s.,

hrodek V agentuře, která je výhradním marketingovým partnerem českého hokeje či ankety Sportovec roku, a jež vlastní weby hokej.cz a NHL.cz, působí od roku 2004. Sport je jeho celoživotní vášní a k práci v oblasti sportovního marketingu směřoval i vystudováním oboru Management tělesné výchovy a sportu na FTVS.

František Suchan

Spoluzakladatel a ředitel obsahu projektu Bez frází

Suchan Dříve redaktor deníku Sport a spolupracovník eSports.cz, v hokejovém prostředí se pohybuje od dětství. Jeho názory a soudy v této anketě reprezentují pohled týmu Bez frází, kde si zakládají na kvalitě a precizním zpracování všech výstupů směrem k publiku.

Radek Macháček

Projektový manažer Hokejka TV

hrodek Bývalý zástupce šéfredaktora a komentátor TV Prima, dramaturgie projektů Euro 2008, Premier League a Liga mistrů na Prima Cool. Šéfredaktor Sport 5, komentátor Sport 1 – La Liga, turnaje ATP 500, Série A a aktuálně komentátor HokejkaTV/Tipsport extraliga, DHL EJ. Vedoucí projektu HokejkaTV v BPA sport marketing a.s.

Jan Polák

Account Director Ipsos Marketing

hrodek Honza vystudoval magisterský obor Fakulty Tělesné Výchovy a Sportu na Univerzitě Karově. Vztah ke sportu je tedy „zaručen“… Marketingovému výzkumu se věnuje více jak 25 let. Původně pracoval v české výzkumné agentuře Tambor, která přešla v roce 2007 pod mezinárodní výzkumnou společnost Ipsos (zastoupena v 88 zemích světa). Kromě péče o velké klienty pomáhá vyvíjet nové produkty a zkoumá spotřebitelské nákupní zvyklosti především v oblasti moderních nákupních formátů (obchodních center a on-line prodeje).

Kateřina Straková

Redaktorka MediaGuru.cz

hrodek Už devátým rokem píše o marketingu a reklamě pro oborový server MediaGuru.cz. Předtím pracovala pro švýcarskou nadaci Etoile d´Azur, zkušenosti má také z diplomacie. Vystudovala českou a francouzskou filologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze.

Jan Homolka

Šéf hokejové redakce O2 TV Sport

Homolka Šéf hokejové redakce O2 TV Sport se věnuje komentování 16 let během kterých odkomentoval zhruba 12000 hodin živých přenosů ze 30 sportů. V letech 2005 až 2015 působil na Eurosportu, od roku 2015 je členem redakce O2 TV Sport, kde komentuje fotbalové přenosy a má na starosti hokejovou redakci, která vznikla v roce 2018 se startem přenosů z Tipsport extraligy.

Karel Jonák

Režisér

Jonák Režisér sportovních přenosů a sportovních dokumentů, několikrát oceněný na festivalech sportovních filmů Sportfilm Liberec a FICTS Sports Movie Challenge Milano. V letech 2001 – 2011 režisér Studia MSLH pro ČT, momentálně spoluautor hokejového programu O2TV Sport. Režisér zápasu NHL v Praze 2019.

Pavel Janega

ESPORTS MANAGER ve společnosti CZECH NEWS CENTER a.s.

Janega Bývalý novinář, který se v mediálním prostředí pohybuje třináct let. Dříve pracoval jako redaktor v deníku Sport a iSport.cz, později v marketingové pozici Brand Manager Czech News Center, až přesídlil do světa elektronického sportu. Aktuálně řídí esportové projekty Sazka eLEAGUE či CZC.cz iSport LIGA.

Svatopluk Smysl

CEO, 2Score

Smysl Je sportovec i markeťák zároveň. Vede marketingovou agenturu 2Score, která je zaměřená výhradně na sport a pracuje pro největší sportovní značky v Česku. Zajímá se o nové trendy a inovace (nejen ve sportu), které se prostřednictvím platformy Sportbiz.cz dostávají ke komunitě odborníků v rámci českého sportovního marketingu.