Porota

  • Videa je možné do soutěže přihlásit prostřednictvím těchto webových – sekce „Přihlásit video“.
  • Zveřejnění videí, TOP 5: do 9. května 2019
  • Vyhlášení vítěze: do 21. května 2019
  • Slavnostní předání cen vítězům: červen 2019 (bude upřesněno)
  • Jednotlivá videa bude hodnotit 8-členná porota, krátké představení jejích členů naleznete níže.

Členové odborné poroty

Dominik Hrodek

Chief Marketing Officer, Deloitte Legal

hrodek Dominik Hrodek je marketingový konzultant a Chief Marketing Officer Deloitte Legal. Má dlouholeté zkušenosti v oblasti reklamní a marketingové komunikace i médií. Působil ve vedení mezinárodních komunikačních agentur OgilvyOne a OgilvyInteractive nebo české Dark Side, byl zástupce šéfredaktora týdeníku Strategie ve vydavatelství Mladá fronta. Vedle toho dříve aktivní hráč hokeje. Je specialistou na obsahový marketing, vytvořil řadu významných projektů. Jako duchovní otec stojí za datově žurnalistickým projektem Česko v datech, který byl mnohonásobně oceněn v Česku i v zahraničí.

Simona Kubišová

Redaktorka a moderátorka iSport TV

hrodek Nastoupila do integrované redakce deníku Sport/iSport.cz před pěti lety a rychle se stala hvězdou jejího televizního týmu. Je autorkou a moderátorkou lifestylového pořadu Se Simonou na O2 TV Sport, který sleduje životy hokejistů i mimo ledovou plochu. Její tvář můžete vidět na iSport TV mimo jiné v reportážích o MMA – sportu s velmi rychle rostoucí popularitou. Je studentkou Mediálních studií na Metropolitní univerzitě v Praze. Hokej ji fascinuje od dětství kvůli jeho rychlosti, údernosti a nečekaným zvratům.

Petr Nitsche

vedoucí hokejového oddělení BPA sport marketing a.s.,

hrodek v agentuře, která je výhradním marketingovým partnerem českého hokeje či ankety Sportovec roku, a jež vlastní weby hokej.cz a NHL.cz, působí od roku 2004. Sport je jeho celoživotní vášní a k práci v oblasti sportovního marketingu směřoval i vystudováním oboru Management tělesné výchovy a sportu na FTVS.

Radek Macháček

Projektový manažer Hokejka TV

hrodek Bývalý zástupce šéfredaktora a komentátor TV Prima, dramaturgie projektů Euro 2008, Premier League a Liga mistrů na Prima Cool. Šéfredaktor Sport 5, komentátor Sport 1 – La Liga, turnaje ATP 500, Série A a aktuálně komentátor HokejkaTV/Tipsport extraliga, DHL EJ. Vedoucí projektu HokejkaTV v BPA sport marketing a.s.

Jan Polák

Account Director Ipsos Marketing

hrodek Honza vystudoval magisterský obor Fakulty Tělesné Výchovy a Sportu na Univerzitě Karově. Vztah ke sportu je tedy „zaručen“ … Marketingovému výzkumu se věnuje téměř 25 let. Původně pracoval v české výzkumné agentuře Tambor, která přešla v roce 2007 pod mezinárodní výzkumnou společnost Ipsos (zastoupena v 88 zemích světa). Kromě péče o velké klienty pomáhá vyvíjet nové produkty a zkoumá spotřebitelské nákupní zvyklosti především v oblasti moderních nákupních formátů (obchodních center a on-line prodeje).

Kateřina Straková

Redaktorka MediaGuru.cz

hrodek Už osmým rokem píše o marketingu a reklamě pro oborový server MediaGuru.cz. Předtím pracovala pro švýcarskou nadaci Etoile d´Azur, zkušenosti má také z diplomacie. Vystudovala českou a francouzskou filologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze.

Alan Záruba

Kreativní ředitel skupiny Nova

hrodek Alan Záruba má téměř 20 let zkušeností z oblasti grafického designu a vizuální komunikace. Věnuje se rovněž TV grafice, typografii, odborné pedagogické, publikační, kurátorské a nakladatelské činnosti. V oblasti televizní grafiky působí od roku 2006, nejdříve jako vedoucí designér ve veřejnoprávní televizi a poslední 2 roky jako Art Director zpravodajství a publicistiky v TV Nova. Zde řídil v uplynulých měsících projekt realizace kompletní vizuální proměny Televizních novin a dalších publicistických pořadů.

Vojtěch Šišma

Výkonný ředitel sportovně-marketingové agentury 2Score

hrodek Vojtěch Šišma je velkým fanouškem sportu a všeho kolem něj. Aktivně hrával florbal na nejvyšší úrovni, kdy jeho kariéru přerušily opakované operace kolene. Nyní se věnuje sportu spíše z té druhé strany a má za sebou již několik úspěšných projektů. Stál u zrodu náborové kampaně FAČR Můj první gól, dlouhodobě se podílí na marketingové komunikaci nejvyšší fotbalové soutěže či aktivacích partnerů sportovních subjektů. V současnosti je výkonným ředitelem agentury 2Score. V minulosti byl členem komise Marketingu a medializace České florbalové unie či manažerem florbalového národního týmu.