Další díly seriálu #HokejDoma pro brankáře. Jak na strečink?

14. června 11:23

hokej.cz

Brankářská komise Českého hokeje připravila pokračování seriálu #HokejDoma pro mladé gólmany, kterým nyní trenérka Barbora Jurová pomáhá se správným protahováním.

Fanshop národního týmu

Nedílnou součástí většiny kompenzačních cvičení pro brankáře je oblast kyčlí a dolní končetiny v následné aktivaci a tréninku rovnováhy.

Všechny představené cviky podporují aktivitu svalů uložených podél páteře a slouží pro stabilizaci kyčle, kolene, kotníku, drobných kloubů a svalových uskupení nohy. Pohyblivost a rozsah kyčlí mají velmi důležitou roli v projevu našich brankářů ve sportovním výkonu. Pro správnou funkci a pohyb v brankovišti je důležitá souhra svalů, které stabilizují pánev a vykonávají pohyby v kyčlích.

Svalový strečink je nedílnou součástí v době přípravy našich brankářů. Pomáhá nám správně aktivovat a prokrvit zacílenou skupinu svalů a chrání tak poškození svalových vláken.

Další díl cvičení se zaměřuje na jógovou pozici „střecha“, která je velice důležitým prvkem v protažení oblasti svalů dolních končetin.

Nástupem do cviků se soustředíme tak, abychom měli naše nohy v prodloužení s napnutými koleny a hlava by měla volně prodlužovat páteř mezi nataženými pažemi.

Všechny předchozí díly seriálu si můžete prohlédnout na této stránce.

Share on Google+

RSS | Kontakt | Podmínky užití | Všeobecné obchodní podmínky a pravidla | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz