O produkty Českého hokeje byl zájem. Prodej dresů s novým logem trhal na MS rekordy

Foto: Vladimír Koča

12. června 2019, 11:14

hokej.cz

Mistrovství světa na sousedním Slovensku a uvedení dresů s novým logem přispěly k výraznému nárůstu prodeje produktů Českého hokeje. Počty prodaného merchandisingu (dresy, trička, čepice, šály, drobné suvenýry…), stejně jako objemy tržeb se v meziročním srovnání více než zdvojnásobily, přičemž nárůst byl pochopitelně nejvyšší v průběhu mistrovství světa, které navštívily desetitisíce českých fanoušků. Český hokej to uvedl v tiskové zprávě.

Počty reprezentačních dresů, prodaných prostřednictvím oficiálního e-shopu https://fanshop.hokej.cz, vzrostly meziročně o 150 %. V období šampionátu se jeho tržby zvýšily dokonce o 250 %, počet transakcí vzrostl ve stejném období o 160 %, průměrná cena objednávky o 45 % a počet objednaných položek o více než 200 %.

Podobně se vyvíjel prodej merchandisingu v oficiálním kamenném fashopu v Síni slávy českého hokeje, který zaznamenal v průběhu mistrovství světa meziroční nárůst o 120 %. Rovněž ve fanshopu, který byl při šampionátu otevřen v Bratislavě, byly dresy opakovaně vyprodány. Pokud jde o skladbu produktů, nejvíce se na oficiálním e-shopu a ve fanshopech prodávaly právě reprezentační dresy, za nimi následují trička, šály a kšiltovky se značkou Českého hokeje.

Foto: Aleš Krecl, Český hokej

S uvedením nového loga a mistrovstvím světa na Slovensku souvisí také nárůst návštěvnosti internetových stránek a sociálních sítí fanshopu Českého hokeje. Počet nových návštěvníků e-shopu vzrostl meziročně o 170 %, zatímco počet zobrazení stránek o 220 %.

Počet followerů Instagramu a Facebooku fanshopu Českého hokeje se meziročně zvýšil o 50 resp. 60 % a ještě výrazně vzrostl počet jejich zahraničních návštěvníků. Počet návštěv především ze Slovenska, Spojených států, Švýcarska, Německa nebo Rakouska vzrostl v meziročním srovnání o 200 až 450 %.

Foto: Aleš Krecl, Český hokej

Nový název, značka a identita Českého hokeje byly oficiálně představeny v červnu 2018. Jako první se v nových dresech představila v srpnu 2018 reprezentace U18 při Hlinka Gretzky Cupu v Edmontonu, dospělá reprezentace v nich sehrála první utkání v listopadu 2018 se Švédskem.

RSS | Kontakt | Všeobecné obchodní podmínky a pravidla | Cookies | Nastavení soukromí | Ochrana osobních údajů | Sledování streamů | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz