Originalita, novinky nebo inspirativnost. To vše ovlivnilo porotu Ledové klapky 2019

13. června 2019, 11:33

Tomáš Čekal

Druhý ročník Ledové klapky zná své vítěze, kteří se nyní mohou těšit na slavnostní galavečer Zlatá hokejka, kde převezmou ocenění za nejlepší hokejová videa sezony 2018/2019. K prvenství jim pomohlo hodnocení osmi odborných porotců. Jaký měli na všechna videa názor?

Výherní videa najdete ZDE.

Simona Kubišová

CZECH NEWS CENTER a.s.

„Sešla se velmi pěkná videa a chválím přístup všech klubů, které svou tvorbu přihlásily. I tentokrát jsem vybírala jsem opravdu pečlivě, zohlednila originalitu, nápad i provedení. Překvapivě jsem měla hned jasno v kategorii “amatérské video”, kde mě jedno přihlášené video ihned velmi zaujalo. S kolegy porotci jsme to ale neměli vůbec lehké. Ať vyhrají ti nejlepší!"

Vojtěch Šišma

2Score, s.r.o.

„Vzhledem k výběru TOP5 videí v každé kategorii jde vidět, že jsme se jako porota v mnohém shodli. I proto jsem mohl zůstat věrný svému pořadí z prvního kola. Vybraná videa jsou opravdu povedená a zaslouží si stupně vítězů.“

Petr Nitsche

BPA sport marketing a.s.

„Zvolit mezi finalisty nejlepší a nejhezčí video nebylo snadné. Nejvíce mne letos oslovila videa z Českého Těšína, Bílých Tygrů, Mladé Boleslavi, českobudějovického Motoru, brněnské Komety, chomutovských Pirátů, Vsetína a Rytířů z Kladna. Gratuluji vítězům, ovšem chtěl bych ocenit všechny, kteří svá videa do Ledové klapky zaslali, a chtěl bych jim popřát, aby se jim ve videotvorbě dařilo přinejmenším tak, jak v sezóně 2018/2019, a porotě do třetího ročníku opět učinili to rozhodování těžší.“

Jan Polák

Ipsos marketing

„Současnému ročníku hodnocení prospělo rozdělení do třech kategorií, možná bych spoty ještě omezil časem. Letos mě překvapil nízký počet amatérských videí, myslel jsem, že se najde více nadšenců, kteří by si rádi zasoutěžili. Je zajímavé, že některé týmy se v příspěvcích hodně opakují a jsou hokejové kluby, od kterých jsme neviděli žádný příspěvek.“

Alan Záruba

skupina Nova

„V kategorii Propagační videa považuji za nejlepší spot VHK Robe Vsetín, který má velmi dobře zvolenou příběhovou linii. Propojuje svět fanoušků a hráčů klubu v jeden pozitivní celek. Graduje emoci promyšlenou stavbou záběrů i způsobem jejich střihu, který rezonuje se zvoleným hudebním motivem. Podobným způsobem je vystavěný i příběh Motoru ČB. Tento spot je skvěle vizuálně zpracovaný (kamera, kompozice, grading). Jediný rozdíl oproti spotu Vsetína vidím v poněkud rozvláčnější dějové linii, která mně k hokejovému sdělení tolik nesedí. Oba zmíněné spoty ale výrazně převyšují zbytek soutěžní produkce. Třetí spot, klterý mne zaujal je apel fanoušků, hráčů a představitelů klubu BK MB „Fandíme slušně“. Ten spot je laskavý a zároveň obrazově i významově průzračně čistý. Krásně odvedená a inspirativní práce.“

Radek Macháček

BPA sport marketing a.s.

„Trochu mě mrzí, že se mezi nejlepší videa nedostala reportáž „Smolný den Filipa Pavlíka“. To byl můj favorit, protože v téhle reportáži se člověk dověděl zajímavé věci z civilního života výborného hráče a ten se při natáčení zapotil možná víc než při zápase. V reportáži se potvrdilo, že i když můžete mít připravený výborný scénář, náhodné a nečekané situace přináší ty nejlepší a nejzábavnější momenty. Kameraman to zvládl perfektně. Druhý můj favorit uspěl. Video, ve kterém Roman Will předává dárek malému fandovi, je výborně zpracované a je v něm ukryté i velké překvapení. Proto jsem ho poslal na první místo. V kategorii propagačních videí, jsem upřednostnil snímek Bruslařů z Mladé Boleslavi. Fanoušci jsou totiž duší klubu, a kdo fandí slušně, fandí nejlépe. Čím více podobných snímků, tím lépe. V kategorii amatérských příspěvků jsem ocenil hlavně kostýmy a masky ve videu BK Havlíčkův Brod.“

Kateřina Straková

mediaGuru

„Do nejužšího výběru se dostala ta videa, v nichž dokázaly kluby přijít s něčím novým, ať už zpracováním, nebo nápadem, například když se jednotliví hráči zapojili do propagace svého týmu i jinak než jen při zápase. Převléknout se jako překvapení za maskota, nebo ukázat schopnost nadsázky, se cení.“

RSS | Kontakt | Všeobecné obchodní podmínky a pravidla | Cookies | Nastavení soukromí | Ochrana osobních údajů | Sledování streamů | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz