Rozhodnuto. Výběr marketingového partnera extraligy proběhl podle pravidel

Foto: Stanislav Souček, mountfieldhk.cz

25. listopadu 2022, 15:50

hokej.cz

Asociace profesionálních klubů ledního hokeje informovala o tom, že výběr marketingového partnera nejvyšší soutěže proběhl v souladu s pravidly hospodářské soutěže.

Potvrdil to Úřad pro ochranu hospodářské soutěže, který se věcí zabýval na základě podnětu České asociace hokejistů.

„Pozitivní stanovisko úřadu potvrdilo postoj naší asociace. Od počátku jsme věřili, že jsme při výběru marketingového partnera vybrali nejen tu nejvýhodnější nabídku, ale také jsme postupovali v souladu se zákonem,“ uvedl ředitel APK LH Martin Loukota.

„Pozitivní stanovisko úřadu potvrdilo postoj naší asociace.“

Kontrakt o postoupení marketingových práv podepsalo 13 z 14 členských klubů v létě minulého roku. Se smlouvou nesouhlasily pouze Pardubice.

Dynamo se rovněž obrátilo na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže s podnětem prošetření ve stejné záležitosti jako Česká asociace hokejistů. Podpisu smlouvy by vzhledem k aktuálnímu stanovisku nemělo nic stát v cestě.

„Zástupci klubu HC DYNAMO PARDUBICE na valných hromadách APK LH opakovaně přislíbili, že pokud Úřad pro ochranu hospodářské soutěže neshledá žádná porušení pravidel, tak smlouvu o převodu marketingových práv podepíší,“ zmínil ředitel APK LH.

„Věřím, že vedení pardubického Dynama v nejbližších dnech smlouvu podepíše.“

„Tím by mělo dojít ke sjednocení veškerých smluvně převáděných marketingových práv ELH na úrovni APK LH,“ pokračoval Loukota.

„Věřím, že vedení pardubického Dynama v nejbližších dnech smlouvu podepíše a stvrdí tím jednotu APK LH a podpoří společné úsilí o rozvoj extraligy i samotného APK LH,“ dodal.

Vyjádření BPA k tiskové zprávě APK LH

„Nechceme teď, po oznámení výsledku šetření, tvrdit, že ÚOHS ani nemohl rozhodnout jinak. Je ale pravda, že jsme toto rozhodnutí úřadu očekávali, protože jsme si byli jisti, že postupujeme správně a pracujeme v souladu s příslušnými soutěžními pravidly a zákony. Věřím, že teď budeme mít možnost soustředit se na hlavní náplň naší práce pro extraligu, navíc v této pro všechny složité době.“

Jana Obermajerová, předsedkyně představenstva BPA sport marketing a.s.

RSS | Kontakt | Všeobecné obchodní podmínky a pravidla | Cookies | Nastavení soukromí | Ochrana osobních údajů | Sledování streamů | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz