Zástupci Motoru a BPA se dohodli. Smlouva platí do konce sezony 2022-23

Foto: hcmotor.cz

Zástupci Madeta Motor České Budějovice a společnosti BPA a.s., jež je marketingovým partnerem Českého hokeje a klubů Tipsport extraligy, se dohodli na uzavření smlouvy o postoupení marketingových práv.

Chance liga na Hokejka TV

O uzavření spolupráce obě strany informují v tiskové zprávě, kterou redakci hokej.cz poskytl Petr Nitsche, vedoucí Hokejového oddělení společnosti BPA a.s. Přinášíme ji v plném znění:

„Oba subjekty tímto společně oznamují, že došlo k uzavření smlouvy o postoupení marketingových práv mezi jihočeským klubem a BPA na působení klubu v Tipsport extralize do sezóny 2022-2023 včetně.

S klubem jsme dlouhodobě hledali shodu pro jeho začlenění do maketingových parametrů Tipsport extraligy. Nad rámec se BPA sport marketing dohodla s pivovarem Radegast, který je od roku 2012 partnerem Tipsport extraligy ledního hokeje a také dodavatelem piva na hokejové stadióny, a nabídla klubu HC Madeta Motor České Budějovice několik možností, kde si mohou fanoušci koupit v rámci areálu stadionu i místní pivo Budvar.

Věříme, že toto vstřícné gesto fanoušci klubu ocení. Jsem ráda, že jsme konsenzus nalezli a přeji klubu mnoho sportovních úspěchů v nejvyšší soutěži,“ uvádí Jana Obermajerová, ředitelka agentury BPA sport marketing, která je již 25 let výhradním marketingovým partnerem Tipsport extraligy ledního hokeje."

Za BPA sport marketing
Jana Obermajerová, generální ředitelka

Za klub HC MADETA Motor České Budějovice
Stanislav Bednařík, generální manažer

RSS | Kontakt | Podmínky užití | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz