Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

Foto: Česká televize

„Tak určitě!“ – pod tímto jménem na obrazovky několika kanálů České televize naráz přichází nová kampaň propagující pozitivní hodnoty ve sportu. Čtyři spoty, jejichž příběhy se odehrávají v hokejovém prostředí, vytvořil kreativní tým okolo scénáristy Petra Kolečka a producenta Dana Strejce. Hlavním partnerem je společnost Kaufland, která patří k největším partnerům českého hokeje napříč všemi kategoriemi.

Čtyři minipříběhy zdůrazňují téma, kterými žije český hokej. Jde o hodnoty, jako je fair play, boj proti předsudkům nebo všestrannost, jeden ze spotů také upozorňuje na nutnost spolupráce rodičů a trenérů pro sportovní i osobnostní vývoj malých sportovců.

„Naše příběhy se sice odehrávají v hokejovém prostředí, ale zaměřují se na obecnější hodnoty, které se týkají každého sportu. A vlastně celé společnosti. Je to zkrátka silné téma, což pochopitelně Českou televizi lákalo,“ uvedl generální ředitel ČT Jan Souček.

„Spoty budou vysílány na kanálech ČT, ČT sport a ČT :D od druhé půlky dubna do konce května. Ale kampaň tím neskončí, na podzim se chceme vrátit s novými spoty věnovanými dalším hodnotám,“ uvedl výkonný ředitel ČT sport Jiří Ponikelský, který se spolu s šéfkomentátorem Robertem Zárubou na myšlence kampaně i na konečné podobě minipříběhů podílel.

„Myslím, že připomínat podobné hodnoty je úkolem nejen veřejnoprávní televize, ale vlastně každého sportovního kanálu, “ dodal Robert Záruba.

Hlavní autorskou trojicí je scénárista Petr Kolečko, režisér Vladimír Skórka a producent Dan Strejc, kteří se podíleli například i na kultovním seriálu z hokejového prostředí Lajna.

„Vždy mě bavilo hledat paralely mezi sportovním a běžným prostředím. Většinou jsem je používal ve svých projektech – snad – vtipně a s nadhledem. Tady jsem se pokusil o to samé, ale s vědomím, že tím sledujeme ještě dobrou věc.

Vzhledem k tomu, že mám 3 syny, cítím, jak je to důležité,“ uvedl scénarista minipříběhů Petr Kolečko, který spolupracoval mimo jiných i na projektech ze sportovního prostředí Okresní přebor, Vyšehrad či zmíněná Lajna.

„Hrdinové minipříběhů jsou vesměs mladí sportovci, což nám umožnilo dát příležitost neokoukaným filmových tvářím, “ dodal producent Dan Strejc.

Partnerem kampaně je společnost Kaufland. Ta patří dlouhodobě k největším partnerům českého hokeje, podporuje ho skrze všechny kategorie od mládeže, univerzitního hokeje, ženského hokeje, parahokeje až po mužskou reprezentaci.

„Jsme hrdým partnerem českého hokeje. Podporujeme ho napříč všemi úrovněmi i kategoriemi. Uvědomujeme si, že pro zdravě fungující hokejové prostředí je důležité nejen zajistit dobré materiální a finanční podmínky, ale je nutné podpořit i hodnotovou výchovu sportovců, “ uvedla jednatelka společnosti Kaufland Klára Beňačková.      

Share on Google+

RSS | Kontakt | Všeobecné obchodní podmínky a pravidla | Cookies | Nastavení soukromí | Ochrana osobních údajů | Sledování streamů | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz