22. 2. - 09:00
Film Děti Nagana, který je ode dneška v kinech, je poctou úspěchům českých hokejistů a vzdává hold legendám, které se postaraly o obrovské překvapení na ZOH v Naganu. Předává poselství o tom, že dětské sny mají mnoho podob a děti je třeba podporovat. Zároveň otevírá aktuální téma dětí a sportu, protože s podporou pohybu dětí je potřeba začít u rodiny. A to je také jedno z klíčových poselství celého filmu Děti Nagana.
15. 9. - 11:28
Koupí předplatného a sledování hokeje online podpoříte kluby! Děkujeme, že jste s námi!
4. 2. - 11:32
4. únor je Světovým dnem rakoviny!
Zapoj se s hokejem i Ty! Více zde.
26. 11. - 11:57
Hokejová historie zábavnou formou, to je kniha Hrdinové, která právě vychází! Křest knihy ve sportovním areálu NA FRANTIŠKU bude spojen s parádní hokejovou akcí. Přijď se určitě podívat!
Máte také video? Přihlaste jej do soutěže – jak na to?
Simona Kubišová (iSport.cz): Sleduji ji velmi pečlivě, neboť je to součást mé práce. Kvalita videoprojekce jednotlivých klubů se liší podle marketingové síly, z čehož logicky vyplývá, že nejprofesionálnější výstupy mají v Liberci, v Kometě nebo třeba ve Spartě. Například v poslední době mě nejvíce zaujaly formáty týkající se projektu Spaťanská krev a Sparta vzdává hold.
Vojtěch Šišma (agentura 2Score): Pro odborníky i nadšence z oboru sportovního marketingu realizujeme platformu SportBiz, kde pro webové stránky i sociální sítě připravujeme inspirativní obsah. Koukáme se po zajímavostech a po té nejlepší praxi jak ve světě, tak v České republice. Proto určitý přehled o tvorbě obsahu na klubové scéně jak obecně ve sportu, tak i v hokeji máme. A nejednou jsme podařené výstupy sdíleli. V minulosti jistě zaujala videa s vtipným nápadem od Litvínova, sezonní a play-off spoty u Vsetína, zajímavé vyžití prvků z arkádových her do instastories Chomutova či jejich současný video-magazín. Nelze nezmínit dokument o brněnské Kometě či videa Sparty a Kladna pro zápasový program přímo na stadionech. Na SportBizu jsme také sdíleli promo ticketingu libereckých Tygrů. Obecně se ale těším, že díky Ledové klapce získáme ještě větší vhled do tvorby hokejových klubů, které naší pozornosti unikaly.
Simona Kubišová (iSport.cz): Oceňuji hlavně nápad a pokus o originalitu. Video by mělo diváka pobavit, zaujmout, informovat. Právě na tyto aspekty budu při mém posuzování přihlížet.
Vojtěch Šišma (agentura 2Score): Mám rád, když je video součástí celé marketingové strategie klubu a budování značky. Tedy když zapadá do celé obsahové strategie a má svůj smysl a cíl. Více oceňuji dlouhodobě kvalitní tvorbu napříč různými formáty, než jednorázové leč zajímavé myšlenky, po kterých nic dalšího nenavazuje, a které nepřináší nic než jednorázový zásah širšího publika.