Hokejka news

  • 9. 11. - 16:41

    6. díl extraligových NEJ

    Chceš vidět jako první extraligová NEJ a 6. díl? Jací borci mají tak tvrdou střelu, že atakovali 5 nejlepších výkonů v České republice? Mrkni do svého newsletteru! 

  • 2. 10. - 16:58

    3. díl extraligová NEJ

    Chceš vidět další disciplínu #extraligovaNEJ? Tak mrkni do mailu na HOKEJKANEWS! Najdeš tam třetí díl sledované série.

  • 14. 9. - 16:17

    Extraligová NEJ startují!

    V jakém klubu Tipsport extraligy mají nejrychlejšího bruslaře, za který tým hraje hokejista s nejtvrdší střelou, kdo umí střílet nejpřesněji, kdo je nejšikovnější při jízdě s pukem? To vše prozradí Extraligová NEJ!

  • 19. 8. - 10:25

    Dárky pro prvních 100 dětí!

    V úterý slavím na letním koupališti Pod Javorovým v Třinci své druhé narozeniny. Pro prvních 100 dětí mám nachystány super dárky. Budeme také soutěžit o LED TV Sencor a připravím i autogramiádu hráčů národního týmu České republiky! Více informací ZDE.

Hokej se rozhodně nehraje v rukavičkách. Hraje se v rukavicích, navíc s hokejkou, tvrdým pukem, mezi mantinely a na tvrdém ledě. Hráči jsou v těsném kontaktu, srážejí se. Svaly i šlachy pracují naplno, hokejisté jsou téměř neustále v předklonu. Šance na zranění tedy určitě jsou. V případě správné prevence a přípravy se dá ale riziko zdravotních potíží dá výrazně snížit. Jak? Poradí vám fyzioterapeut, který pomáhal i Jaromíru Jágrovi.

Hokejisté za fyzioterapeuty na rehabilitace a kompenzační cvičení chodí celkem často. Pro hráče je totiž nutností udržet rovnováhu svalových skupin. Velké svalové skupiny potřebují protahovat. Svaly pánevního dna, bránice, příčné břišní svaly a hluboké svaly podél páteře je naopak nutné pravidelně posilovat. Pomáhají totiž stabilizovat páteř v přirozeném postavení. Hodně se na to zapomíná. Pár užitečných informací vám určitě nabídne i následující reportáž. 

 

Share on Google+

HOKEJKA TV

HOKEJKA TV