Hokejka news

  • 2. 8. - 16:46

    20 dní do druhých narozek!

    Přesně za 20 dní pro tebe přichystám už svoji druhou narozeninovou oslavu. Na koupališti Pod Javorovým v Třinci chystám autogramiádu národního týmu i soutěž o 123cm LED TV Sencor!

  • 28. 7. - 10:22

    Soutěž o oblečení TUFTE

    Vysoutěž si tričko, boxerky nebo trojbalení kvalitních ponožek od značky Tufte! Stačí správně odpovídat na otázky v naší soutěži!

  • 22. 6. - 16:14

    Tejpy Kine-MAX výhodněji

    K čemu pomůže nejen hokejistům tejpování? A jak získat tejpy za výhodné ceny? Jedině se mnou! Novou výhodu na tejpy Kine - MAX najdeš v kabině.

  • 30. 5. - 10:35

    Sleduj mě na twitteru

    Sleduj mé nejzajímavější a čerstvé hokejové informace na twitteru HOKEJKA!

Hokej se rozhodně nehraje v rukavičkách. Hraje se v rukavicích, navíc s hokejkou, tvrdým pukem, mezi mantinely a na tvrdém ledě. Hráči jsou v těsném kontaktu, srážejí se. Svaly i šlachy pracují naplno, hokejisté jsou téměř neustále v předklonu. Šance na zranění tedy určitě jsou. V případě správné prevence a přípravy se dá ale riziko zdravotních potíží dá výrazně snížit. Jak? Poradí vám fyzioterapeut, který pomáhal i Jaromíru Jágrovi.

Hokejisté za fyzioterapeuty na rehabilitace a kompenzační cvičení chodí celkem často. Pro hráče je totiž nutností udržet rovnováhu svalových skupin. Velké svalové skupiny potřebují protahovat. Svaly pánevního dna, bránice, příčné břišní svaly a hluboké svaly podél páteře je naopak nutné pravidelně posilovat. Pomáhají totiž stabilizovat páteř v přirozeném postavení. Hodně se na to zapomíná. Pár užitečných informací vám určitě nabídne i následující reportáž. 

 

Share on Google+

HOKEJKA TV

HOKEJKA TV